BİZE KATILMAK İSTER MİSİN?

Dünyanın Lider Çağrı Merkezi Hizmet Sağlayıcısı

Teleperformance, Everest PEAK Matrisi’nde üst üste dördüncü kez “Dünya Lideri” Seçildi

Teleperformance, küresel çapta faaliyet gösteren, bağımsız yönetim danışmanlığı ve araştırma şirketi Everest Group’un yaptığı 2017 küresel dışkaynak çağrı merkezi PEAK Matrisi’nde, 30’un üzerindeki servis sağlayıcıyı geride bırakarak en yüksek skoru elde etti.

Çok kanallı müşteri deneyimi yönetiminde dünya lideri Teleperformance, Everest Group’un dış kaynak çağrı merkezi PEAK Matrisi’nde geçtiğimiz yıl yaptığı çalışmalar göz önüne alınarak tüm kriterlerde en yüksek skoru elde etti. PEAK Matrisi, dış kaynak CRM ve çağrı merkezi sektöründeki firmaların uygulama yeterliliğini ve bu yeterliliği pazar performansına dönüştürebilme yetkinliğini ölçümlüyor. Teleperformance da bu alanda alınabilecek en yüksek skoru elde ederek, altı temel endüstrideki diğer firmaları geride bıraktı ve bu performansı ile PEAK Matrisi’nin zirvesine yerleşti. Böylece, Everest’in yaptığı küresel çalışmada üst üste dördüncü kez “Dünya Lideri” seçildi.

Grubun Everest PEAK Matrisi’nde lider seçilmesini yorumlayan Teleperformance Türkiye İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Tolga Uçbağlar; “Bağımsız bir araştırma kuruluşu olan Everest Group’un yapmış olduğu araştırmanın sonuçlarında Teleperformance’ı dört yıl ard arda zirvede görmekten gurur duyuyoruz. Bu başarıyı, gelişim odaklı hizmetlerimizin ve müşteri memnuniyetine gösterdiğimiz büyük önemin bir yansıması olarak görüyorum. Sektörümüzde dünya lideri konumunda olmak bizlere, yüksek standartlardaki iş kapasitemizi yükseltmeye devam etmek konusunda büyük bir motivasyon sağlıyor. Bu motivasyonun uzun vadede müşterilerimize, çalışanlarımıza ve ortaklarımıza sürdürülebilir başarı ve memnuniyet getireceğine inanıyorum. Dünya liderliği pozisyonumuzu Türkiye pazarında yaptığımız çalışmalarla daha da güçlendireceğiz” dedi.

Everest Group’un yapmış olduğu araştırmaya göre dış kaynak çağrı merkezi sektörü 2016 yılında %3 büyürken, Teleperformance Grup %7.4 büyüme göstermiştir. 2016 yılı itibariyle sektörün öncü firmaları sundukları hizmetleri zenginleştirebilmek üzere şirket satın alımları ve birleşmeler gerçekleştirdi. Bu sayede sektörde çok kanallı, analitik ve otomasyon içeren yeni nesil çözümler alanında hızlı bir gelişim sağlandı.

Teleperformance hakkında

Dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı  merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance; müşteri kazanımı, müşteri memnuniyeti, teknik destek ve borç yönetimi programları ile dünyanın dört bir yanındaki uluslararası şirketlere hizmet veriyor. 2016 yılında şirket, konsolide cirosunu 3.649 milyon Euro olarak bildirdi. Teleperformance Grup, 36 yıllık  deneyimi, 147.000 iş istasyonu ve 217 bin çalışanı ile 74 ülkede 163'ün üzerinde pazara hizmet sağlıyor. Şirket, 340 çağrı merkeziyle dünyanın önde gelen uluslararası firmalarının birbirinden çok farklı olan müşteri kitlelerine 265 dil ve lehçede hizmet sunan programlar yürütüyor.

www.teleperformance.com.tr

www.facebook.com/TeleperformanceTurkey

www.twitter.com/TP_Turkiye

Copyright © 2016 l teleperformance.com.tr Tüm hakları saklıdır.